2012. június 29., péntek

Willy's M38 (1950) restoration Part II.

Willy's M38 (1950) felújítás II.
willys eladó, willys jeep eladó, eladó willys

ELADVA - SOLD

Folytatódik a Willy's M38-as felújítása. A felújított sebesség váltó és terepváltó, valamint hátsó kardán tengely is a helyére került. A karosszéria is felkerült az alvázra.
Pár apróság hiányzik még mielőtt a motor is beszerelhető. Amíg a homokszórt első motortartó lemezre várok, addig nekikezdek a teljes elektromos rendszer kiépítésének.
Az elektromos rendszert először a kapcsolási rajz tanulmányozásával szoktam kezdeni. Ezután az ehhez szükséges alkatrészeket válogatom össze: 5, 15 és 30 Amperes biztosítékok, gyujtáskapcsoló, világításkapcsoló, irányjelző relé és kapcsoló, lámpák, izzók, kábelek.
Mivel az M38-as jeepekhez nagyon drága lenne az eredeti amerikai kábelköteg, valamint mert az irányjelzőt az eredeti kábelköteg sem tartalmazza, ezért saját magam készítem el a káblköteget az eredeti kapcsolási rajz alapján. Az eredetivel megegyező fekete vezetékeket fogok használni.

Az adattáblák már a helyükre kerültek.


Restoration of my Willy's M38 (1950) Part III.
The garbox transfercase rear propshaft at it's final place. Body tub bolted on chassis.
I'm waiting for the sandblasting of some smaller parts before I can install the engine. Untill that I started the reconstruction of the wiring harness.
The first step is studying the wiring diagram. Next step is collecting the necessary parts: 5, 15 and 30 Amp circuit brakers, ignition switch, main light switch, indicator switch and relay, lamps, bulbs and cables.
The new wiring harness for an M38 is very expensive (around 750 US dollars) and it is without added indicators. I'm making the wiring harness by myself according to the original wiring diagram.
I'm using black cables like the original.

Dataplates fitted also.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése