2015. január 29., csütörtök

Willys MB 11/1944 Restoration Part I.

Willys MB November 1944 Restoration Part I.
eladó willys jeep mb
háborús willys 
ELADVA - SOLD

Haladok tovább a Willys MB felújításával.


Eladó II. világháborús eredeti Willys MB jeep, 1944 Novemberi évjárat (MB 391409)! 
Eredeti alváz, első-, hátsóhíd, eredeti karosszéria, eredeti T-84-es váltó és terepváltó. Megvannak az első ülések, a hátsó ülés is.
Az alváz már homokszórásra készen áll.
A karosszéria javítás nagy munka, de jól haladok vele.
A hátfal nagyon rossz állapotban volt, kivágtak bvelőle egy darabot és megcsinálták nyithatóra. Mindenképpen cserélnem kellett, szóval készítettem egy teljesen új egész hátfalat.
Az első padlólemez elég rossz állapotban volt, a tank kádat kivágták, a helyére egy nagy darab lemezt hegesztettek be. A jobb oldalon pedig több helyen nagyon csúnyán összeghegesztettek és alvázvédőztek mindenféle lemezeket.
Mindkét oldali első padlólemezt és sarkokat javítanom kell. A váltó körüli domborítás szerencsére hibátlan. Új lemezből lehajlítottam a szükséges részeket és elkezdetem kihegeszteni. Javítanom kellett az oldallemezeket is, egyszerűbb volt lebontani őket és sík felületen megegyengetem, majd visszahegesztem a helyükre.
A szélvédőkeretet is javítanom kellett.
Előre legyártottam a akrosszéria elemeket: teljes hátfal, hátsó padlólemez, hátsó kerékdobok, szerszámos dobozok felső lemeze. Ezeket összállítás után összehegesztettem, ahol csak lehetett ponthegesztőt használtam, ahogyan eredetileg is készítették a gyárban, az Egyesült Államokban. Nekikezdtem a motorháztető egyengetésnek is.Sok munka van még hátra, de lassan elkészülök a karosszéria felújításával.
Amíg folyik a karosszériázás, készül a motor is: a főtengely már meg van köszörülve, az új csapágyak már itt vannak, a motorblokkon becsiszolják a szelepeket, utána következik a sikolás. Ezután elkezdődhet a motor összeállítása is.


Gémes Dániel - Sándorfalva
Tel: 06-20/3799840




For sale is a Willys MB D.O.D. 11/1944 (Chassis number MB 391409)
Restoration progress. I remade the tail gate, rear floor and rear wheel arches. I had to cut out and weld new sections into the front floor panel. I used a spot welder wherever it was possible.
The last big bite will be to do the bonnet.
Still a lot of welding to make but I think there's a light at the end of the tunel.

The jeep can be road registered once I'm done with the restoration.
Location: 6762 Sándorfalva - HUNGARY
Price: poa
If you're interested call Dany on 0036203799840 or +36203799840
Email: hungemes@gmail.com
I can assist in world wide shipping.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése